Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Fake Smile


Credit



Template : Qistina Re
others : una & Athirah
Best view : Google Chrome



It's over.
Saturday, June 23, 2012 | 10:22 PM | 0 comments

Assalamualaikum w.b.t korang :)

Serious lama dah tak update. Haha sekarang aku prefer ke twitter so follow me https://twitter.com/#!/evansabby. Yeah btw tengok tittle tu. ''It's over.'' Maksudnya apa?! Haha maksudnya aku dengan dia dah clash.. Maybe sedih kot. Hmm dia kot couple aku paling amik berat pasal aku, maybe. Setiap malam dia text aku, kadang-kadang dia tanya ''Awak ok?'' I miss that moment :') Tapi dah bape minggu dia mula stop text aku, stop tanya khabar aku. And satu hari tu dia pernah tanya ''Awak, kalau saya minta putus, awak nak tak?'' Serious time tu sentap gila. Usually, kalau bf/gf  kita tanya macam tu, dia nak. So aku reply ''Hmm, tak nak kot.'' Then, semalam dia chat aku dia kata dia nak break sebab dia nak focus belajar. Aku pun ok jelah. Hmm yalah maybe betul juga nak focus. Lagipun kita orang still muda lagi kot -.- haha *cough* tapi tadi kawan aku chat dengan aku.. Yang awek ex bf aku ni dating dengan ex aku. Hmm masatu memang sedih gila. Serious, sentap, speechless. But nak buat macam mana. Benda dah jadi tak boleh buat apa... hmm. So far, kita orang kawan. Oklah daripada musuh. Hmm so to my ex, saya nak cakap jaga diri awak baik-baik. Walaupun kita takde hubungan apa-apa, kita masih boleh kawan :') oh yeahh, one more thing. If awak dah ada awek baru, jaga dia baik-baik k. Jangan mainkan perasaan dia :'D that's all. Bye . I always love you as my friends :')